info@baharbaft.com 021-55442482
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

دستمال آشپزخانه براساس نوع کاربرد به دسته های متفاوتی تقسیم می شود که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می توان دو نمونه از دستمال آشپزخانه را به صورت زیر معرفی نمود و ویژگی های هرکدام را ارائه داد :

 

  • دستمال میکرو فایبر حوله ای :

 دستمال میکرو فایبر حوله ای با تکنولوژی میکرو ایجاد شده و از جلوه های بارز پیشرفت در عرصه نظافت خانگی است.این محصول قابلیت آب گیری تا بیش از هفت برابر وزن خود را داراست. با ورود محصولات میکروفایبر، نظافت منزل به کار آسانی تبدیل شده است. 
یکی از ویژگی های جالب دستمال های میکرو فایبر مهسان این است که حتی بدون استفاده از پاک کننده های شیمایی قابلیت پاک کردن لکه های چربی و سطوح کثیف را دارند و جالب تر اینکه بعد از شستشوی ساده دستمال با آب، کمترین اثری از کثیفی روی آن بر جای نمی ماند. 

  • دستمال نانوفایبر :

دستمال نانو فایبر مهسان نسل جدید دستمال میکرو فایبر می باشد. تغییر بافت حوله در نانو فایبر از حالت پرز حلقوی، به حالت میکرو شانیل باعث افزایش قدرت جذب آب و به حداقل رساندن میزان پرز دهی شده است. این دستمال پیشتاز رقابت در میزان آبگیری در مقایسه با نمونه های دیگر است.
دستمال نانو فایبر تا 9 برابر وزن خود قدرت آب گیری دارد. تکنولوژی ویژه بافت دستمال نانو فایبر مهسان از آن یک محصول قدرتمند و کارامد ساخته است. محصولی که با داشتن تمام خصوصیات دستمالهای میکروفایبر از لطافت بیشتری برخوردار است.این دستمال کاربرد عمومی دارد و برای نظافت،غبارزدایی،خشک کردن و ... بهترین انتخاب است.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.