info@baharbaft.com 021-55442482
جمعه, 10 فروردين 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی

پارچه بیمارستانی

در انواع پارچه های بیمارستانی مورد استفاده می توان نوع اسپان باند بیمارستانی را نام برد که بسیار مورد استفاده می باشد و در بین عامه مردم به عنوان پارچه یکبار مصرفف بی بافت ، نبافت و یا پارچه با لایه سوزنی که دارای مصارف بهداشتی و پزشکی و صنعتی بسیار میباشد نام برده می شود و در این مقاله به بررسی این نوع پارچه به عنوان پارچه های بیمارستانی پرداخته می شود. 

اسپان بایند از الیاف بیمارستانی پرس شده تشکیل شده است و از آن جایی که دربافت این نوع پارچه از تار و پود استفاده نشده است  در نتیجه بی بافت می  باشد.

متراز پولید شده این پارچه های بیمارستانی در عرض های 160، 120،100 بوده و میزان وزن آن ها 16 گرم به بالا می باشد. گرماژ اسپان باند از وزن٢٠ تا ١١٠ گرم به صورت مضرب ۵ بالا می رود که برای مصارف بیمارستانی معمولا از وزن بین ٣٠ تا ۶٠ گرم ان بهره می برند.

این پارچه برای لباس بیمار، لباس های جراحى مانند شان و گان بیمارستانی، ماسک، کاور کفش، کلاه اتاق عمل، رو انداز و یا زیر انداز های بهداشتی مناسب می باشد.

پارچه اسپان بی بافت نیز دارای تنوع رنگ سفید، ابی، صورتی، ابی نفتی، قرمز، سبز و … می باشد.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.