info@baharbaft.com 021-55442482
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

به دلیل كوچك بودن دستمال آشپزخانه شستن آنها مشكل است . برای رفع این مشكل یك كیسه بدوزید . تمام دستمال ها را داخل كیسه بریزید و دهانه آن را با كش جمع كنید و كیسه را داخل ماشین لباسشویی بیندازید، با این كار مشكلتان حل خواهد شد.

اگر دستگیره ملافه دستمال آشپزخانه و یا لباس شما بر اثر گرمای زیاد اتو و یا گذاشتن قابلمه داغ و ... زرد رنگ شده است می توانید دستگیره یا دستمال مورد نظر را خیس کرده ونمک زیادی بر روی آن بپاشید و بگذارید بماند پس از چند دقیقه یک کاغذ خشک کن روی آن گذاشته و اتوی داغ روی آن بگذارید تا زرد ی آن از بین برود برای نگهداری از ملافه ها بهتر است هفته ای یکبار آنها را بشوریم.

اگر لباسهای شما بسیار کثیف شدند، می توانید از نوشابه گاز دار کمک بگیرید. به این صورت که یک شیشه نوشابه را همراه با پودر لباسشویی روی لباسهای کثیف بریزید و به طور معمولی آنها را بشویید. خواهید دید که لباسها چقدر تمیز می شوند.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.