info@baharbaft.com 021-55442482
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

پارچه های مصنوعی با استفاده از فرآیند ساخت مدرن و براساس هدف مورد استفاده به روش های متفاوتی ساخته می شود و به همین دلیل پارچه ها ویژگی متفاوت و فراونی با یکدیگر از لحاظ سبکی، ظرافت، قدرت جذب آب و سرعت خشک شدن با یکدیگر دارند. یکسری از پارچه های مصنوعی ظاهر لوکس داشته و همانند پارچه های طبیعی می باشد اما مقداری مقاوم تر و ضخیم تر میباشد.

از موارد استفاده پارچه های مصنوعی می توان دستمال آشپزخانه ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، پارچه تنظیف و ... نام برد که براساس نوع استفاده جنس آن متفاوت بوده و می توان انواع پارچه را به دسته های زیر تقسیم بندی نمود :

  • پارچه های ترکیبی Synthetic

بیشتر برای بهره مندی از مزایای پارچه های طبیعی و برخورداری از استحکام الیاف مصنوعی با ترکیب کردن درصد های مختلفی از این مواد تولید می شوند. البته همیشه ترکیب این الیاف در جهت ارتقای کیفی محصول نیست و گاها تنها دلیل آن کاهش قیمت تمام شده پارچه است.

پارچه ها به نام ها و اسم های گوناگونی شناخته می شوند که در اینجا سعی شده انواعی از پر استفاده ترین پارچه ها را با توضیحاتی مختصر و کاربردی معرفی کنیم …

  • پارچه ی پنبه‌ای Cotton

پارچه ای با حس خوب و آرام بخش که برای اکثریت، اطمینان خاطر از یک پارچه ایده آل را به همراه دارد. الیاف پنبه ای به شکل ‌هادی حرارتی عمل میکنند و حرارت بدن را به بیرون منتقل می نمایند، پس در نتیجه خنک هستند. گاها لباس های پنبه ای در بین عوام نخی هم نامیده می شوند.

  • پارچه ی ابریشمی Silk

پارچه های ابریشمی مستحکم ترین پارچه های دنیا هستند و به علت داشتن پروتئین، ‌هادی حرارت نبوده و آن را در خود نگه می‌دارند. غالبا از پارچه های ابریشمی برای ساخت لوازم منزل و لباس‌های لوکس و تزیینی استفاده می‌شود.

  • پارچه ی حریر

میتوان گفت :پارچه ی ابریشمی نازک است.

  • پارچه یکتان Leinen

پارچه ‌ای است که از الیاف ساقه‌ی کتان ساخته می‌شود. کتان گیاه علفی یکساله‌ و دارای برگ‌های سبز مات و ساقه‌ی متشکل از الیاف نرم و بلند است که از این الیاف نخ کتان به دست می‌آورند. پارچه ی کتان به عنوان پادشاه پارچه ها شناخته می‌شود. از کتان علاوه بر ساخت لباس در مبلمان منزل نیز استفاده میگردد.

  • پارچه ی کتان کش

همان پارچه‌ کتان است که با نخ کشی بافته می‌شود. نخ کشی عبارت است از ترتیب گذرانیدن نخ های تار از سوراخ های میلمیلک و رد دستگاه یا ماشین بافندگی تعداد کل میلمیلک های مورد نیاز برای عمل نخ کشی برابر با تعداد کل نخ های تار است.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.