info@baharbaft.com 021-55442482
سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

در زندگی ماشینی امروزه امکان ایجاد لکه برروی پارچه ها از جمله دستمال آشپزخانه بسیار میباشد وبرای ازبین بردن این لکه برروی دستمال آشپزخانه و جلوگیری در از بین رفتن زیبایی ظاهری محیط آشپزخانه می توانید یکسری عملیات انجام دهید اما به این نکته توجه داشته باشید که هر لکه ای برای پاک شدن روش مختص به خود دارد که البته رعایت یکسری نکات قبل از آن بسیار مهم میباشد :

  • در اولین فرصتی که پس لکه دار شدن دستمال آشپزخانه بدست می آورید برای تمیز کردن آن اقدام نمایید.
  • برای جلوگیری از پخش شدن لکه برروی دستمال آشپزخانه از پشت آن اقدام به پاک کردن بنمایید.
  • اگر برای از بین بردن لکه برروی دستمال آشپزخانه از لکه می خواهید استفاده نمایید به پارچه دوم نیاز دارید و روش استفاده این گونه میباشد که آن را به ماده لکه بر آغشته نموده و به صورت ضربه ای در پاک کردن لکه تلاش نمایید و به این نکته توجه داشته باشید به هیچ عنوان پارچه را برروی لکه نکشید.
  • لکه را از قسمت بیرونی به قسمت داخلی پاک کنید تا کمتر پخش شود.
  • اگر دستمال آشپزخانه بوسیله مواد چرب لکه دار شده است از آب داغ استفاده نمایید در غیر صورت، پاک کردن لکه غیر چرب با آب داغ، پایداری لکه را به همراه دارد.
  • برای از بین بدرن لکه شکلات از روی دستمال آشپزخانه ، درابتدا شکلات را از روی دستمال پاک نموده سپس پارچه سفید رنگی را چند لا نموده و زیر لکه قرار دهید سپس پنبه آغشته شده به محلول تهیه شده از سرکه سفید و الکل سفید بدون رنگ را به صورت ضربه ای به روی لکه بزنید تا کاملا پاک شود در پایان استفاده از آب اکسیژنه را فراموش نکنید. در پایان کار هم می توانید دستمال آشپزخانه را با آب گرم و صابون بشویید.
  • برای پاک کردن لکه آبمیوه رنگ و جنس پارچه مهم میباشد، آب و صابون برای پارچه های سفید، مخلوط آب اکسیژنه و آمونیاک برای لکه برروی پارچه های پشمی، اگر پارچه پشمی سفید بود می توانید آب و الکل 99% را با هم مخلوط نموده و از آن برای پاک کردن لکه استفاده نمایید و یا مقداری نمک برروی لکه بریزید و برای مدت زمان 10 دقیقه در آب سرد بگذارید و در انتها با آب گرم و پودر رختشویی بشویید.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.