info@baharbaft.com 021-55442482
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

پارچه لایه‌ای نرمش‌پذیر است که از شبکه‌ای از نخ‌ها و یا الیاف طبیعی یا مصنوعی تشکیل شده‌است؛ که نوع نخ‌ها و یا الیاف و ساختار و نحوه قرار گیری آنها در کنار یکدیگر ساختمان پارچه و خصوصیات فیزیکی آن را بوجود می‌آورد.پارچه را از روشهای بافت تاری-پودی، بافت حلقوی(کش‌بافی یا قلاب بافی)،روشهای بی بافت، گره زدن تولید می‌شود.

در طراحی پارچه سه نوع بافت وجود دارد این بافت ها که درحقیقت بافت های مادر هستند ، اساس سایر بافت هاراتشکیل میدهند ؛ یعنی ، سایر بافت ها ازمشتقات این سه بافت هستند.‌

بافت تافته (ساده): ساده ترین نوع بافت پارچه است که نخ های پود به طور متناوب و یک در میان زیر و روی نخ های تار قرارمی گیرد و دارای بیشترین استقامت هستند ؛ زیرا ، تعداد پیوستگی این بافت ها از سایر بافت ها بیشتراست ؛مثل پارچه متقال ، چلوار ، پارچه ی چادری ، چیت ، وال ، تیترون و .... . سطح پشت و رو پارچه یک شکل است .بافت تافته دارای استحکام بالائی می باشد

بافت سرژه(کج راه): در بافت سرژه وضع زیر ورو رفتن نخ های تار و پود طوری است که خطوط به طور برجسته و مورب در روی پارچه ایجاد می شود و نخ پود ازرو و زیر حد اقل دو و حد اکثر چهار نخ تار عبور می کند.

پارچه تنظیف،دستمال آشپزخانه،پارچه متقال،قیمت پارچه تنظیف،برزنت،سرنخ کیلویی،پارچه های بیمارستانی،تنظیف بیمارستانی

جهت خطوط مورب(مایل): در پارچه می تواند از راست به چپ یا از چپ به راست باشد، مثل پارچه گاباردین.

بافت ساتین(اطلس): در بافت ساتین نخ های تار و پود هر کدام در یک طرف پارچه موج می زنند و هر نخ پود از روی حداقل چهار و حد اکثر هشت نخ تار عبور می کند و در هر تکرار باف هر نخ تاروپود فقط یک بار زیر و رو می شود و یک پیوستگی در آن وجود دارد.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.