info@baharbaft.com 021-55442482
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

پارچه متقال از جمله پارچه های محکمی می باشد که می توان استفاده های مختلفی از آن داشت. همانند کیسه هایی که به تازگی در مغازه هاف فروشنده اجناس خریداری شده مشتری را به جای اینکه در کیسه های پلاستیکی قرار دهد در کیشه های پارچه ای دوخته شده از جنس متقال قرار می دهد.

در این مقاله به معرفی دیگر استفاده این پارچه فوق العاده پرداخته می شود و ان در تمیز کاری منزل میباشد و از آن جا که به خوبی آب را جذب خود می کند می توان در گردگیری مورد استفاده قرار داد البته نحوه استفاده از این پارچه برای امر تمیز کاری به صورت زیر می  اشد توصیه می شود همانند دستور العمل داده شده عمل نمایید.

برای گردگیری پارچه متقال را در دیگ آبی که مقداری خیلی کم موم یا وازلین در آن ریخته اید بگذارید و حرارت دهید. مایع که به جوش آمد پارچه را از آب در آورید به پارچه ی چربی تبدیل می شود که برای گردگیری خوبست.برای پاک کردن شیشه ها پارچه بدون پرز را با آب و صابون آغشته کنید و از راست به چپ و از بالا به پایین روی شیشه بکشید و با دستمال دیگری خشک کنید.

 شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.