info@baharbaft.com 021-55442482
جمعه, 07 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

پارچه ها انواع مختلفی دارند که براساس جنس و نوع کاربردی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و پارچه برزنت ای از جمله این موارد می باشد که بدلیل ضخیم بودن و همچنین جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و به دو نوع پنبه و پلی استر تقسیم می شود.

پارچه برزنت در عرض 100 تا 200 سانتیمتری و همینطور رنگ بندی های سبز، قهوه ای، خاکی تولید می شود و براساس نیاز کاربر در اوزان 220 الی 740 گرمی تولید می گردد و با اسامی یک لا نخ و شش لا نخ شناخته می شود.

 از کاربردی ترین انواع پارچه برزنت می توان به برزنت های شمعی اشاره نمود.برزنت های شمعی در ساخت چادرهای محافظتی اتومبیل ها - مسقف سازی های موقت ضد باران - پوشش محافظتی اجناس در انباری ها -ساخت لانه حیوانات - ساخت آلاچیق - به عنوان پوشش بالکن - پوشش استخرها - ساخت سایبان و ... کاربرد دارد.

برزنت های شمعی دارای مواد یو وی (ضد ماورا بنفش نو خورشید) بوده و در برابر آفتاب و عوامل طبیعی نمی پوسد.

مزیت دیگر برزنت های شمعی خاصیت ضد آب بودن آن می باشد.که از برزنت شمعی لایه ای نفوذناپذیر در برابر مایعات می سازد.

نرمش پذیری برزنت شمعی کار با آن را بسیار آسان می نماید.نوع بافت و فرمول ویژه الیاف مصنوعی برزنت های شمعی پارچه ای نفوذناپذیر ارزان قیمتی را پدید آورده که با الیاف طبیعی به هیچ عنوان میسر نبوده.

انواع برزنت،برزنت،پارچه تنظیف،پارچه متقال،دستمال آشپزخانه،پارچه های بیمارستانی،تنظیف بیمارستانی

تنوع رنگی و ظاهر زیبا به علاوه قابلیت شستشو از مزیت های دیگر برزنت شمعی می باشد.

برزنت نسوز بافته شده از الیاف سرامیکی و مقاوم تا استرس دمایی 500 درجه سانتیگراد با قابلیت مکانیکی بسیار عالی یکی از شناخته شده ترین برزنت های ضد آتش می باشد.

عرضه انواع برزنت نسوز فویلدار با قابلیت و کیفیت مناسب جهت محافظ حرارتی صورت می پذیرد.

از کاربردهای برزنت نسوز می توان به درز گیری داکت های کوره ها - درزگیری دریچه های مرتبط با مشعل - آسترکاری سطوح داغ - عایق پشتیبان کوره ها - برزنت نسوز مخصوص عایق کاری قالبها در صنایع ریخته گری و در صنایع ساختمانی به عنوان عایق و لایه محافظ جوشکاری کاربرد دارد.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.