info@baharbaft.com 021-55442482
جمعه, 07 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی

پارچه بیمارستانی

در پارچه های بیمارستانی انواع مختلفی وجود دارد که مصارفی مختلفی دارند و در این دسته بندی می توان به شان و گان اشاره نمود که در اتاق عمل و برای پرسنل و همین طور بیمار مورد استفاده می باشد. گان نوعی لباس می باشد که پزشک و پرسنل اتاق عمل از آن استفاده می کنند اما شان لباس مخصوص بیماری که قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد می باشد. شما در این مطلب با انواع شان و گان و نحوه پوشیدن آن ها آشنا می شوید.

لباس ها و پوشش های بیمارستانی به رنگ سبز یا آبی است و عمدتا از جنس پنبه می باشد. ویژگی مهم این لباس ها قابلیت چند باره استریل می باشد. نگاه کردن به رنگ آبی و سبز می تواند باعث تقویت دید جراح به اشیای قرمز از جمله احشای خون‌آلود شود. نگاه کردن جزئی به چیزی سبزرنگ یا آبی ، می‌تواند چشم‌ها را به تغییرات رنگ قرمز حساس‌ تر کند. طبق دستورالعمل معاونت بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی مشهد، لباس آبی مخصوص آقایان و رنگ لباس سبز برای تمییز بیشتر مختص بانوان خواهد بود.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.