info@baharbaft.com 021-55442482
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

از زمان های بسیار دور انسان به دنبال روش های متعددی برای پوشاندن بدنش خود بوده و هست، تا این حد که در ایام باستان از برگ درختان و یا پوست حیوانات برای دست یافتن به این مورد استفاده می کردند  و کم کم با کشف گیاهان و جانوارانی همانند پنبه، کرم ابریشم و به دنبال آن اختراع نخ و سپس ایجاد پارچه مشکل پوشش حل شد ولی بر اثر تنوعی بسیاری که با خود به همراه داشت مشکل دیگری را با خود به همراه آورد و آن هم این که : چی بپوشم؟؟؟!!!

پارچه ای که برای پوشش و تمیز کاری منزل استفاده می شود از لحاظ جنس و کیفیت پارچه متفاوت می باشد و پارچه تنظیف از جمله پارچه ای می باشد که برای تمیز کاری منزل بوده و چون نوع مصرف آن مشخص می باشد در نتیجه نمی توان انتظار داشت با زیبایی و تنوع خاصی تولید گردد.

در پارچه های مصنوعی استفاده از مواد ارگانیک مخلوط با مواد شیمیایی و یا محصولات غیر ارگانیک بسیار مرسوم می باشد و از جمله ویژگی هایی که می توان برای آن ها عنوان کرد سبکی ، شرافت بسیار، جاذب رطوبت و مهم تر از همه سریع خشک شدن آن می باشد و روزانه در بازار انواع متنوع و زیبایی و در عین حال مشابه پارچه های طبیعی دیده می شود که علاوه بر استحکام بالا دارای ضخامت هم بالایی می باشد.

درساخت انواع پارچه مانند پارچه تنظیف از مواد خام به صورت طبیعی و مصنوعی و یا ترکیبی از هردو استفاده می شود. در پارچه های طبیعی، بشر از منایع طبیعی استفاده نمود و از پوست حیوانات و کرم ابریشم و دانه های گیاهان برای خود پوششی تهیهی نمود و از آن جایی که این نوع پارچه ها امکان تنفس بهتر برای پوست بدن بوجود می آورد نتیجه آن نرمی پوست و عدم حساسیت به پوست را به همراه دارد و می توان گفت برای تمامی افراد مناسب می باشد و از جمله مهترین ویژگی های آن می توان ه عدم تغییر رنگ و دربرابر اشعه ماوراء البنفش اشاره نمود.

با توجه به تنوعی که در پارچه ها وجود دارد، از جمله خصوصیاتی که میتوان برای پارچه تنظیف عنوان نمود جذب خوب آب و عدم پرز دهی می باشد و در انتخاب پارچه تنظیف به این نکات توجه ویژه ای داشته باشید.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.