info@baharbaft.com 021-55442482
جمعه, 07 ارديبهشت 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

از گذشته در میان انسان ها پارچه وجود داشته و به جرات می توان گفت از جمله مهم ترین اختراعات بشر میباشد که برای انجام هر کاری به وجود پارچه بسیار نیاز میباشد و نبود آن کاملا احساس می شود. مثلا در خصوص پارچه تنظیف که در انواع مختلفی از جمله پارچه تنظیف رولی در بازار موجود میباشد از جمله پرکاربرد ترین نوع پارچه میباشد که حلال هر مسئله ای در خصوص تمیزی می باشد.

انسان در طول زندگی با پارچه های متفاوتی مانند پارچه تنظیف روبرو می شود و استفاده مفیدی هم از پارچه ها دارد و البته نوع استفاده از پارچه، جنس پارچه و البته میزان کلفتی و نازک ان را تعیین می کند.

اگر بخواهیم به نمونه بارزی از پارچه اشاره نماییم، لباسی که بر تن داریم یک نمونه از آن می باشد و شما براساس سلیقه و آب و هوا و دیگر عوامل لباسی با پارچه مناسب استفاده نموده و طبیعا به هیچ عنوان پارچه تنظیف برای پوشش انتخابی خوبی نخواهد بود.

با استفاده از انواع مواد خام به صورت طبیعی و یا مصنوعی و یا ترکیبی می توان  پارچه با کیفیت های متفاوتی بدست آورد و آن ها را براساس نوع الیاف، پردازش و استفاده نهایی که از پارچه می شود، دسته بندی نمود.

در پارچه های طبیعی از منابع طبیعی مانند پوست حیوانات، پیله کرم ابریشم و دانه های گیاهان استفاده می شود که بدلیل نرم و بادوام بودن حساسیت ایجاد نکرده و در برابر اشعه های فرابنفش تغییر رنگ پیدا نمی کند و در واقع می توان گفت بهترین انتخاب می باشد.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.