info@baharbaft.com 021-55442482
پنج شنبه, 09 فروردين 1403
00: 00: 00

slide 2

اخبار پارچه های بیمارستانی

پارچه های بیمارستانی

پارچه بیمارستانی

در دهه های گذشته، نساجی با ارائه خدمات پزشکی فوق العاده در پیشبرد روند پزشکی کمک های شایانی نموده است و پارچه های بیمارساتانی متععدی برای مصارف مختلف عرضه نموده است و می توان به پارچه های بیمارستانی که برای بافت های پیوندی مانند رگ، تاندون مصنوعی و ... اشاره نمود.

در پارچه های بیمارستانی از نظر تنوع و میزان مصرف، منسوجات عمومی بیمارستانی سهم بسیاری دارند و گان، ملاه، ماسک، درب، لباس بیمار و ... از جمله موارد پر مصرف میباشند.

پارچه کجراه نیز مانند تترون و ترگال ساده جنس پلی استر و ویسکوز دارد ولی با تراکم بافت بیشتر که نوع بافت ان را اگر توجه کنید به صورت خط های کج است به همین دلیل انرا کج راه خطاب می کنند. این نوع از پارچه هم باید شرایط کیفی ذکر شده را دارا باشد. این پارچه ضخامت و مقاومت بیشتری نسبت به دو پارچه قبلی دارد بدین جهت برای مواردی مثل لباس فرم پرسنل بسیار مناسب می باشد.

همانطور که از اسم پارچه فلامنت فلامنتی پیدا است این پارچه تار و پودی از الیاف فلامنت دارد و از قیمت بسیار ارزان برخوردار می باشد. این پارچه هم بدون طرح و هم طرح دار است که اکثرا رنگ ابی و صورتی و سبز دارد و یا دارای طرح مثل نقش چهار خانه رنگی می باشد.

این پارچه به علت قیمت بسیار ارزان برای لباس بیمار نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از ان به عنوان یک پارچه یکبار مصرف یاد کرد.

با توجه به اسم، تنها تفاوت پارچه فیلامنت پنبه ای با فلامنتی بیمارستانی در تار و پود ان خلاصه می شود که ترکیبی از فلامنت و پنبه است. این نوع پارچه مانند پارچه قبلی خشک نیست و به خاطر داشتن الیاف طبیعی پنبه لطافت بیشتری را داراست. این پارچه ارزان کمی از پارچه فلامنتی قیمت بیشتری دارد.

شرکت بهاربافت ابتکار آمادگی خود جهت تولید و ارائه انواع پارچه از جمله پارچه تنظیف ، پارچه متقال ، دستمال آشپزخانه ، برزنت ، پارچه های بیمارستانی ، تنظیف بیمارستانی ، قیمت پارچه تنظیف را اعلام می دارد.